& ponturi pentru a creste afacerea


Marketingul unei afaceri poate fi distractiv, interesant și creativ. De asemenea, poate fi foarte frustrant și costisitor dacă nu știi ce rezultat au căutat sau cum să evalueze metodele rentabile de marketing.
De-a lungul anilor, oamenii au ajuns să mă cunoască pentru abilitatea mea unică de a dezvolta costuri reduse și fără costuri de marketing pentru a promova o afacere, produs sau serviciu. Strategii care au realizat profituri incredibile.
Unele dintre succesele mele au inclus:
- Înainte de publicarea ultimei mele cărți, am vândut în cărți peste 8.000 de dolari- Peste 250 de persoane s-au înscris pentru un seminar recent în mai puțin de 2 săptămâni, iar costul de promovare a fost sub 25 USD- O companie a folosit strategiile mele pentru o expoziție de carieră și a făcut peste 180.000 de dolari în taxele de consultanță- Un vorbitor a vândut peste 23.000 de dolari în vânzări de produse din spatele camerei, la un seminar de două ore cu strategii prezentate în programul meu
Nu împărtășesc acest lucru pentru a impresiona pe nimeni, mai degrabă pentru a vă impresiona atunci când utilizați strategiile potrivite pentru piața dvs., puteți realiza unele rezultate incredibile.
Oamenii au ajuns, de asemenea, să mă cunoască ca pe cineva care este un băiat când vine vorba de punerea sistemelor în loc. Succesele mele de marketing sunt un rezultat direct al sistemelor pe care le-am implementat.
Cu un pic de gândire, planificare și dorință, puteți să vă comercializați cu succes afacerea într-o manieră foarte eficientă. Mai jos sunt șapte strategii dovedite că vor crește vizibilitatea, conducerea și vânzările.
1. Carte de vizităCărțile de vizită sunt adesea unul dintre instrumentele cel mai puțin utilizate în marketing.Utilizați fața și spatele cărții de vizită pentru a beneficia pe deplin. În funcție de piața dvs., puteți pune câteva informații foarte valoroase pe spate, cum ar fi un program sportiv, numere de urgență sau date speciale pe care oamenii doresc să le aducă aminte.
Păstrați unele în portofel, în automobil, pe biroul dvs. și pe unele la domiciliu. Asigurați-vă că le purtați cu dvs. oriunde mergeți și că sunteți dispuși să îi înmânați ca oportunitate.
Distribuiți creativ cardul. Când mănânci, poți lăsa unul cu vârful.Dacă împrumutați o carte de bibliotecă, folosiți-o ca carte de carte. Luați-le la funcționarii din magazine care ar putea cunoaște alte persoane care ar putea folosi produsul sau serviciul dvs.
Când cineva vă oferă cartea dvs. de vizită, asigurați-vă că introduceți informațiile în baza de date. Trimiteți-le o scurtă notă sau un e-mail în termen de 48 de ore de la întâlnirea lor pentru a vă menține numele proaspăt în mintea lor.
2. Trimiteți o fotografieO modalitate excelentă de a-ți păstra numele în stare proaspătă în mintea unui client este să le trimiți o imagine când au cumpărat un produs sau un serviciu de la dvs.
Puneți o imagine a cumpărării unui cumpărător într-un calendar frumos. Probabil, proprietarul mândru al vehiculului va afișa calendarul pentru următoarele 365 de zile.
Pentru magazinele de cadouri specializate, atunci când un client efectuează o achiziție substanțială, faceți o fotografie cu proprietarul magazinului. Încadrați imaginea și trimiteți-o clientului.Șansele sunt foarte bune imaginea va fi afișată cu mândrie pentru prieteni și familie pentru a vedea.
Un medic dentist care se specializează în realizarea zâmbetului poate aranja cu ușurință un artist profesionist de machiaj și un fotograf care surprinde zâmbetul frumos nou al pacientului. Fără îndoială, pacientul va fi mai mult decât fericit să îi arate celorlalți aspectul nou.
3. AsociațiiAsociațiile specifice pieței dvs. sunt o resursă excelentă pentru marketing. Există asociații specifice fiecărei industrii, tip de activitate sau afacere. O căutare rapidă pe web va arăta probabil cât de mult este disponibil.
O oportunitate majoră în cadrul multor organizații este șansa de a se conecta. În plus, pentru a face prezentări. Împreună cu prezentările vin publicații.Adesea, atunci când faceți o prezentare, veți primi o mențiune în newsletter-ul asociației, în Ezine și / sau pe site-ul lor.
În multe cazuri, atunci când o organizație are un buletin informativ sau Ezine, ei întâmpină prezentatorul scriind un anunț de presă pentru aceștia. Își salvează timpul și adesea vă asigură că aveți mai multe șanse ca informația să o facă în publicație.
De asemenea, vă pot saluta să scrieți un articol pentru publicarea sau site-ul lor.Aceasta conferă o vizibilitate pre-prezentare. În plus, vă veți poziționa ca expert și veți crește credibilitatea.
Majoritatea organizațiilor au următoarele oportunități care vă pot ajuta să obțineți vizibilitate și să faceți niște marketing foarte eficient:
-Newsletters-Listurile pe Internet- Legătura către site-ul dvs.-Rate de publicitate discontinue- oportunități de conectareServicii de recomandare de afaceri- Evenimente speciale de recunoaștere- Seminarii de educație- Directoare de afaceri și de membru
În multe cazuri, va trebui să fii membru al asociației pentru a profita de oportunitățile multiple de marketing. În alte cazuri, aderarea nu este necesară.
4. Implicarea ComitetuluiImplicarea comitetului este o modalitate excelentă de a da înapoi asociației sau comunității în timp ce construiți vizibilitatea pentru dvs. și afacerea dvs. În unele cazuri, ați putea dori chiar să vă implicați într-un comitet unde

Postări populare