5 reguli puternice pentru scrierea de publicitate care vinde!



Pe măsură ce începeți să vă scrieți copia dvs. de vânzări pentru publicitatea dvs., păstrați-vă un lucru în mintea voastră ... Tot ceea ce ați pus în must vă atrage atenția asupra unui beneficiu specific pentru perspectiva dvs.
Întreabă-te când scrie: "Cum o să mă ajute să-mi fac perspectiva să acționeze acum?"
Întotdeauna să vă concentrați asupra perspectivei, indiferent de ceea ce spune sau gândește oricine altcineva. Spune-le că ai o soluție la dorințele lor, are nevoie de dorințe, ACUM ACUM! Scopul este să-i facem să acționeze.
1. Identificați perspectiva durerii. (Cercetați perspectiva țintă pentru a înțelege acest lucru)
2. Faceți-le să simtă cu adevărat (vor face mai mult pentru a evita durerea decât pentru a obține plăcere ... așa că le-a lovit cu adevărat între ochi)
3. Lăsați-i să știe că o puteți lua chiar acum. (Mergeți aici în detaliu)
4. Lăsați-l să știe că durerea va rămâne fără să acționeze acum. (Adu-le aminte de durerea pe care o simt in prezent. Intra in detaliu si aici)
5. Îndepărtați riscul de a lua măsuri pentru aceștia. (Faceți-o atât de simplă și de lipsită de risc, ei ar simți prost nu folosesc produsul sau serviciul dvs.)

Scrieți anunțul ca și cum ar sta lângă tine. Știți nevoile, dorințele și dorințele lor intim, pentru că ați făcut acum cercetarea în detaliu.
Scrieți în același mod ca și cum ați avea o conversație. Utilizați o manieră prietenoasă, de fapt, (nu bateți în jurul tufișului! Acest lucru este serios)
Citiți-o înapoi la voi cu voce tare, punându-vă în pantofi.
Simți durerea? Poți să-l simți cu adevărat empatic? Utilizați cuvinte scurte și ascuțite. Acestea vor primi mai multă reacție de la ei.
Spune-le exact ce vrei să spui și ce trebuie să faci într-o manieră pas cu pas. Faceți-o cât mai simplă posibil.
Își asumați riscul cu o garanție foarte puternică. Acest lucru le va câștiga încrederea pentru produsul sau serviciul dvs. Vor simți că nu au absolut nimic de pierdut.
Faceți-le la fel de ușor pentru ei!
Faceți-o interesantă. Dacă se plictisesc de ceea ce trebuie să spui ... așa vor face și alte perspective. Efectuați numărul de telefon, adresa de e-mail, cuponul sau orice este ușor de văzut și ușor de utilizat!
Asigurați-vă că aceste informații sunt simple ca ziua. Faceți-i să se simtă speciali, importanți și valoroși.
Vei câștiga loialitatea.

Postări populare