# 1 Instrumentul de construire a afacerilor în rețeaua de marketing


Te-ai intrebat vreodata de ce o persoana reuseste si o alta esueaza in MLM? Sau de ce cineva are un succes masiv într-o companie, apoi pleacă, merge într-un alt loc și niciodată nu mai repetă acel succes? Sau de ce unii oameni petrec 5, 10, chiar 20 de ani în marketingul de rețea fără succes ...
Totuși, nu renunță niciodată!
Sau cum o industrie care face atât de multe lucruri atât de greșite poate fi în continuare atât de populară ...
Acest instrument vă poate schimba viața
La 12 decembrie 2004, echipa noastră a lansat ebook-ul "Success In 10 Steps", povestea a ceea ce am învățat de la 26 de ani în MLM.
Feedback-ul a fost uimitor.
Oamenii spun: "Aș fi putut scrie acea carte!
Asta a fost povestea mea.
De ce mi-ai furat povestea? Cum ai putut să știi exact ce am trecut?
În 1991, mentorul meu a obținut venituri totale de la MLM.
Sa retras de la acea companie și sa alăturat, de fapt, peste 100 de companii de marketing în rețea în următorii câțiva ani, pentru a afla cum funcționează această industrie: bunul, răul, urâtul.
Iată ce a făcut:1. A participat la zeci de apeluri de conferințe ale companiei2. Companiile organizate și clasificate, produsele, planurile de compensare, kiturile de distribuitori și materialele de marketing pentru a compara fiecare companie cu toate celelalte3. Au studiat modelele lor de afaceri, pentru a înțelege ce fel de comportament au condus anumite modele de afaceri4. Studierea modului în care diferiții "guru-uri upline" au pregătit (sau nu au pregătit) oamenii lor
Acest proces a răspuns la toate misterele. De asemenea, a dezvăluit câteva secrete valoroase și valoroase despre marketingul de rețea.
Exemplul nr. 1:
Managerul de vânzări cu greu de conducere este de aproximativ 8% din populație. Și cele 8% au convins celelalte 92% că 8% au dreptate și 92% sunt greșite.
Cum au făcut asta?
Pentru că așa fac ei. Ea lucrează pentru ei, așa că au încredere totală că au dreptate și când simțiți încrederea lor, știți că trebuie să aibă dreptate, așa că faceți ceea ce vă spun.
92% din populația lumii este rezistentă la vânzări.
Nu le place să fie vândute și nu vor să devină acel agent de vânzări agresiv, agresiv care nu-i place nimănui. Cu toate acestea, atunci când se alăture MLM, unii lideri upline le spune,
"Faceți o listă a prietenilor și a familiei dvs. Apelați-le, duceți-i în afaceri, trebuie să auziți 100 de puncte pentru fiecare" Da ".
Ghici ce?
Ea funcționează numai pentru 8%.
Dacă le lăsați să vă mesmerizeze, puteți să vă plimbați cu forța în deșertul "eșec" de ani de zile ...
Poate pentru totdeauna.
Alegerea este a ta
Nu poți deveni ceva ce urăști pentru a avea succes. Acest model funcționează pentru cei 8% care sunt adevărați agenți de vânzări.
Este un dezastru pentru restul dintre noi ...
Un model de afaceri foarte rău.
Exemplul nr. 2:
Fiecare persoană de pe planetă trebuie să fie educată în abilitățile a ceea ce fac.
Indiferent dacă ești doctor, dulgher, instalator, excavator de șanțuri ... orice ai fi ... Trebuie să-ți înveți abilitățile acelei afaceri.
Și ceea ce înseamnă "Succesul în 10 pași" pentru oameni este, îi face să-și dea seama,
Nu e vina ta! Oamenii care învață că nu știai mai bine.
Nu erau oameni răi. Nu v-au mințit intenționat. Pur și simplu nu știau alt mod de a face afaceri.
Credeți că vă puteți trezi într-o dimineață și puteți spune: "Voi fi doctor!"
Și te duci în jos și te alături unei companii, ai un set de distribuitori pentru 50 de dolari și tu ești doctor?
Desigur că nu. Asta e ridicol.
Ce zici de un dulgher?
În nici un caz. Trebuie să înveți terenuri și pătrat și nivel și plumb.
Trebuie să-ți înveți abilitățile. Cu toate acestea, oamenii intră în marketingul de rețea, și li se spune,
"Sunați-vă prietenii și familia". Este cea mai mare eroare din industrie.
Marketingul de rețea nu este o afacere de vânzări.
Este o afacere de predare și mentorat.
Când construiți oameni, oamenii vă vor construi afacerea. Acești lideri guru susline vă vor spune,
"Ei bine, nu ai făcut suficiente telefoane, ești un ratat. Dacă e vorba, e de la mine." Ai auzit toate astea?
Pun pariu că și tu ai crezut, nu-i așa?
De ce acest ebook este un astfel de instrument fierbinte pentru construirea afacerii dvs.
Deci, ebook-ul deschide cu adevărat ochii oamenilor față de faptul că au fost mințiți. Trebuie să vă faceți afaceri cu oameni care doresc să fie în afaceri cu voi. Trebuie să vindeți produsul persoanelor care Îți plac produsul și dorești să-l cumperi. Asta vine numai prin marketingul țintă.
Am învățat din timp despre marketingul vizat.
Vorbiți doar cu persoane care și-au ridicat mâna și vor ceea ce aveți.
Ei bine, ghici ce? Fiecare persoană care descarcă "Succes în 10 pași" încearcă să-și dea seama de ce MLM nu lucrează pentru ei. Când le-ai sunat, ar putea fi deja în companie. Aceștia ar putea lucra în afaceri la un an sau la 2 sau 5, 7, 10 ani. Dar de ce ar descărca acea carte electronică?
Ei dezvăluie informații critice. Afacerea nu lucrează pentru ei.
Vor să dau seama care este problema. Și te caută pentru ajutor. Aceasta este baza unei relații pe termen lung, și THAT este efectul pe care îl puteți crea cu "Succes în 10 pași".
Convinge-te singur

Postări populare